Tuesday, January 26, 2010

hang out watching avatar






yg nie hanging out ngn ex2 dak klas kt smdb...aku pon x taw diowang nk tgk cite pe sebenarnya...but ikut je la...diowang tgk cite avatar...ngn khairatul mastura, nana, zaki n ainy nadia..

AVATAR...
sebenarnya aku agak salute cite avatar nie...cite nie da bawak aku kuar dr norma2 manusia biasa..kaum na'vi..wujud ke sebenarnya??haha...dunt think so...neway...aku leka ngn cite die..ngan ksh cinta yg bg aku bnar2 mustahil..namun endingnye hepi n tears come out, siyesly aku xsdar...n pastu zaki tgur aku ckp aku nanges..nanges ke aku??x la...maybe juz lame sgt aku bkak mata, thats y jd gitu..huhuhu..ending nye aku rase jake sully, (ats keredhaan tuhan they all,eywa)really bertukar menjadi kaum na'vi after jd toruc macto unt slmtkan kaum org asli 2 d sbbkan kerakusan insan bergelar manusia...betapa perpaduan 2 yg kte perlukan dlm hdp sehari2 unt berjaya mnjd org yg brguna pd bgsa n ngara...xlupa jgk pd ibu bapa...huhuhu...haha...avatar...dekat 3 jam lam wayang, rase cm sejam jerk...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...