Monday, February 22, 2010

hari malang??



hari nie mungkin hari malang aku...di sebabkan perangai aku yg mmg kebudak2an nie, aku rase aku da mcm ilang 2 org kwn...aku x niat nk menipu, aku maen2 jer...tp, da d pndang siyes n now, terimalah sumenye...ase pedih sgt3 sbb da wt org mrh+kcewa...tp 2 la..da terlajak perbuatan, bkn blh patah balik...biar la...biarkan 2 org 2 pergi dr idup aku sbb aku rase aku pon x layak nk kwn ngn diowang...biar lah...aku x nk kusutkan otak aku dengan banyak2 masalah...aku x tawu nk explain cmane...but aku tawu aku salah...biarlah...diowang x kan rugi pape klau ilang kwn mcm aku...aku yg rase bersalah sgt ngn diowang...lastly, smoga ALLAH lindungi diowang n kabulkan setiap impian diowang...insyaALLAH...izinkan aku ucapkan selamat tggal dalam diam...mungkin ini yang terbaik...walau aku rase aku x kuat...entah la...aku sendiri masih x kenal diri aku, jiwa aku...its complicated...n mustahil jgk ade org laen yg knl n fhm diri aku...terlalu mustahil!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...