Sunday, February 21, 2010

jumaat, 19 febuari 2010

hari ini dalam sejarah

pg nie aku n kwn2 g bli tket nk alek perak 5 hb 3 nnt..kebetulan k.nis nak banje iemah kfc sbb da berjaya operate, aku je yg ntah bile nk operate tah..hua3..tyme makan kfc 2, kakcik bg msg kt aku...die kate tok ttbe tenat...my god!! mama n sume2 kelam kabut bertolak alek kedah sbb shari sblm 2 tok srh abah anta die alek umah die..n kakak otw g kdh ngn mama n abah..tyme aku kt kbtc, ngah shopin kt giant, ttbe kakak msg ckp diowang bawu smpai n tok dah x ada..rase lemah lutut aku..tp, aku still epi2 ngn kwn2..gelak2 mcm xde pe yg jd..kdg2 aku tersksa dgn ego aku nie..aku ngaku, aku mmg ego..terlalu ego..xpernah aku ngaku pe yg aku rasa, xpenah aku luah prasaan aku..akhirnya aku yg tersiksa menanggung sume 2..knp aku jd mcm nie??what happen to me??ya ALLAH...bantulah hambamu ini supaya selalu istiqamah...bantulah aku unt memahami bahawa aku hanyalah insan lemah..hanya manusia biasa yg ada hati n perasaan..bantulah aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...