Monday, July 12, 2010

sem baru bermula~~


sekian lame aku abaikan blog nie...
banyak sgt coretan yg nk aku coretkan tp aku sendri kurg punya masa unt dri sendri...apa lg unt
blog...but fb aku
jalannn...hahaha
jun adalah cuti yg agak memboringkan..cuma nsb baik ade ank sdara aku unt aku layan, usik n marah...makanya, ilang la sikit keboringan
aku...haha
cuti sem bulan
tp, tyme alek, aku terus g pulau pangkor...2 kali jatuh bot smpai kwn2 kate aku lembik(wuteva~~)..pas2 bawak biela n dayu round2 tpg, g zoo, tmn tasik, spenes even ujan..
aku rase taun nie paling bnyk aku hbskan dgn mandi..lata n pantai
mula2, g mandi kt pantai bisikan bayu kt pasir putih ngn k.ekin n biela
pas2 g mandi kt pulau pangkor ngn k.ekin, dayu, biela n aini
pas2 g speneh kt bt kurau ngn k.nis, k.ekin, jiha, aini, dayu, biela
pas2 g mandi kt jeram linang..yg nie konvoi 3 biji keta kancil seramai 16 anak dara.. g ngn biela, naem, k.ekin, miera, iela, wan, aini, dayu, mieda, ema, ana, iefa, wani, k.e, syima
seronok sgt g ramai2...
pembelajaran sem nie agak berubah kerana azam baru aku sem nie unt lebih rajin...insya allah...aku akan cuba buat yang terbaik dalam hidup sehari2 n dalam exam jugak..semoga semua jalan dipermudahkan oleh yang maha esa..hopefully angan2 aku unt dpt lesen kete pon jd kenyataan jgk..tlg la aku ya ALLAH...aku hanyalah insan yang lemah yang berserah hanya padamu~~~wallahualam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...