Tuesday, October 12, 2010

nALuri hAti iNsAn bERnAmA sUe~~

minggu nie adalah minggu yg paling sukar dalam idup aku..ant yg paling sukar la...

kne buat 2 explanation later..1 untuk cik aini sbb pakai slipar tyme rokol...
1 lg plak unt SN mimi sbb x isi buku aktiviti...
nmpk remeh sgt tp nie la krajaan..d ajar unt disiplin yg tggi...

aku syg SN asiah..cross ortho da abes...xyah pk lg dah..hehe..tumpu komuniti jela..hehe...

malam smlm, ade la aku terbc fb insan tersyg aku..ade msg sorg pompuan..
saper tuh??die kate kawan...tp, x taw laa..mcm pompuan 2 suke die, syg die, rindu die...
die plak???aku x taw nk ckp....
so that...dah buat keputusan unt biarkan je...let bygone be bygone..
syg aku pd die, rindu aku pd die, rs skt aty sbb die..biar la..aku nk biar je sume nie berlalu...
bak kata mama rozi, klau die syg aku, die akan cari aku...
kalau die x cari???mknanya die x syg ke???
ntah la...biar hanya die yg tawu isi aty die...pd aku ke???or pd org laen??
wahai syg..jauhkan aku kalau juz nk lukakan aku..
ya ALLAH, jauhkan hati kami andai kata die bukan jodoh aku...jgn hadirkan rasa benci dalam diri kami...
~END~
eVen iS da sKy iS faLLiNg doWn~~i can stiLL rEmeMbER him!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...