Monday, October 10, 2011

kisah cinta ini akan berakhir??


hurmm...aku pon xtawu nk ckp pe..aku syg die, n aku tahu die pon syg aku n terima aku seadanya..
TAPI..........
"cari la orang yg ade pencen..." msg from my mum~~means keje krajaan laa tuh...
aku tau, die keje biase je..mekanik kt proton...
n aku faham family die biase2 je..
family aku pon x kaye mane..biase2 jgk..
tp, ntah la..mungkin pengalaman mama buat die decide mcm tu untuk aku as anak bongsu..
hati aku cakap...'LET HIM GO....'
but still aku x taw cmane nk let him go..
die terlalu baik..n bg aku die sempurna kan aku yg serba kekurangan nie..
dah lame kn x dengar pasal cinta terhalang ni??
last2..jd plak kt aku...DIRI aku sendiri
but..as a mum, aku tau, mama nk yg terbaik untuk diri aku...
xkan aku nk ketepikan mama sebab sorg lelaki,kn??sedangkan aku pon x taw siapa yg di takdirkan unt aku..
xtaw tulang rusuk siapa tpt aku sebenarnya~~n ntahkan ade ntahkan tidak jodoh aku di dunia nie...
now, just follow da flow...andai ada jodoh aku, ade laa~~
andai x, rase mcm da nekad nk jd mcm along.. membujang smpai ke tua..
sekurang2nya aku x susahkan idup sesape n xde yg nyusahkan idup aku,kn???
btul x??~~sabar~~sesungguhnya, ade hikmah di sebalik semua yg berlaku nie~~
aku kuat, aku tabah..aku tawu tu~~~
juz smile as usual~~~thats who i am~~

2 comments:

  1. sue , jgn lepaskn org yg mcintai kita .. xmgkin kita akan dpt sum1 yg blh trima kita seadanya n ikhlas n baik lepas tu .. pasal keje tu, mmg la mak aku pon ckp mcm tu . tp cube slow talk dgn mak ko . xpon try suh cik abg ko mtk keje gov jgk. insyaAllah lau ade rezeki .. jgn meranakan ati ko ..

    ReplyDelete
  2. ntah la...bab nie, susa nk buat keputusan..
    family penting..die pon penting..
    family bersama dr kecik..sdgkan die, xsampai bertahun2 lg kenal..ntah~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...