Tuesday, January 26, 2010

cuti yg hepy...






14/12/2009

14 hb nie ant hari yg paling best dalam idup aku...thanks sgt2 to my adk angkt tersyg ahmad khairi b mohd khairuddin, sahabatku yg setia bersama sejak dulu yg aku pggil along atau nama betul die farhana liyana n lg sorg abg angkt aku izzuddin maaruf...sehari suntuk keluar dr taiping, g penang..janji dalam kul 10 but lastly kery amek kul 11 lebey klau x cilap...naek perdana father die pnye..minyak pon parah seyh...smpai kt queensbay mall, shopping2 pas2 xtaw nk wtpe, g la tgk wayang...cite storm warriors...wt aku headache jerk...huhuhu...pas abes tgk wyang, lepak2 berempat kt tepi laut 2..menung pnye menung, kery ajak straight g pesta penang...1st tyme jgk bg aku...yela, sebelum nie mama mane bg g mane2...maybe sbb aku da mmg besar skang...2 sbb die bg kot...ahaks...kt pesta, lepak tgk karaoke...best jgk la..tp, aku lg ske dgr kery nyanyi...haha...beli le tpung kek coklat unt bday aku yg agak dekat dah waktu 2...pas2 abah aku kol...gelabah jgk la...n then bertolak balik, smpai umah lam kul 11 malam..so far, abah xde bsing2 sgt pon...hehe... ade g cite yg nak aku coretkan...kenangan yg aku x nk lupe, aku type kt cnie sbb itulah kngn manis aku...pahit manis idup nie..insya allah akan aku coretkan d cinie...menjadi sebuah lakaran hati aku yg agak kasar n ssh d baca...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...