Wednesday, March 3, 2010

mawar

assalamualaikum...

setelah agak lame x tulis2, nie nk cite sumthing nie...
skrg praktikal tyme, so, aku n da geng kene keje..1st week aku keje kt wad 4 iaitu wad paediatrik atau lebih sinonim d pggil wad kanak2..betapa rase mcm tyme mude2 dlu...layan bdk2, best sgt3...tp, aku kecian ngn dak2 yg x de bapak...mksud aku, anak luar nikah la...bcoz diowang x bsalah, but kne tggung akibatnye...bayangkan la, dlm mykid x de nama bapak..nama baby 2 saje2 je..klau skula, mst kne ejek ngn kwn2...ciannye...masya allah...
mggu kedua aku keje wad mawar iaitu wad sakit puan..kt cnie aku blaja banyak tentang PEREMPUAN..n aku bertuah sbb dpt tgk abortion baby 22 minggu yg da ckup sifat tp tergugur d umah...parent die bawak mayat baby 2 dlm urinya lg dalam kain batik yg d isi lam beg...n aku n kawan2 pecahkan uri baby 2...baby laki...kecian...da ckup sifat da pon...cume sebesar anak kucing je...aku ingt nk amik pic 2 tp x smpai ati nk simpan...kecian...n kt wad nie pon aku berpeluang unt tgk luka lepas bersalin secara bedah...atau nama medic die LSCS wound breakdown d mana luka bekas bersalin secara pembedahan d biarkan terbuka kerana ada nanah dan discaj luarbiasa...staff kt wad nie mmg baik...banyak yg aku dah blaja...wallahualam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...