Tuesday, July 27, 2010

iNikAh ciNta??


inikah cinta??
bila aku sendiri, terasa nak mengukir namanya di mana2 ruang yg ada d hadapanku..
tika aku sepi, terasa ingin mendengar suaranya n bila dengar suara dia, aku tersenyum sendiri tanpa sempat menjawab salam yg d beri..
bila aku sendiri, aku nk die menemani...
bila aku ade masalah, aku inginkan die untuk berkongsi..
when i need a shoulder to cry on, i really need him..
bile aku epi, aku nk cerita kt die..
sume aku nk btaw die...aty aku, idup aku, diri aku..
n die pon same..bertukar2 citer ngn aku..
ape makna nie sume??
die msih belum bertemu ngn aku..masih belum menilai diri aku..mungkin ke die ley terima diri aku??
aku takut untuk menyulam harapan..takut nnty dirempuh ombak dugaan sampai hancur brkecai segala2nya..
tapi, aku perlu mncuba yg terbaik...bak kate die, xbaek merendah diri, tp ape ley wat, aku da mmg rendah kot..huhuhu
mencuba untuk jadi yang terbaik sbb mmg xde sesape yg sempurna dalam dunia nie..
semoga tuhan satukan atyku dengan aty nya..mmg km same2 penah wt silap, tp, km pon ade peluang unt same2 berubah,kn??
n still ade peluang untuk bersame,kn??
ya ALLAH...kabulkanlah permintaan kami~~~AMIN~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...