Sunday, August 8, 2010

lonely day~~

pada sebuah blog yg seperti diary nie la tpt aku luah sumenye...
dah 2 hari...aku rase jauh dr die...jauh sgt2 sejak die mntk kbenaran nk g bkak pose umah ex gf die...aku xkesah, siyes x ksh..but ade ayat die pas2 wat aku pk banyak sgt...pk n pk n pk...
aty aku makin hasut aku ke arah yg bkn2...aku pon dah x daye nk tolak kate aty...aku ikutkan je ape aty aku kate n diri aku, jiwa aku berserah pd kate aty...
betul org kate, ikut aty maty...n sbbkan terlalu ikutkan aty yg luka neh, aku mcm dah bina tembok unt aku n die..tembok yg kukuh...
yg bile msg ngn die, aku jd semacam...bile x msg ngn die aku jd rindu...bile die msg, jari aku gtal nk balas sdgkan aty kate TIDAKK!!!
ya ALLAH....sesingkat inikah hubungan nie???sdgkan aku n die pernah merangka idup yg lebih jauh dr ini..sdgkan aku sedaya upaya cuba unt mematangkan diri apbila bergandingan dgnnya...n dia cuba berubah untuk tampak lebih sempurna demi unt bersama aku..aku x pernah terniat unt merubah diri dia...berapa kali aku ingtkan die, hadirnya aku bkn unt merubah diri die tp die kate die fhm..mmg klau ley, aku nk die berubah, tp xnk la perubahan yg seratus pratus sbb aku..aku xnk la cmtu, klau pon die nk berubah biarlah kerana diri dia yang nak berubah...bukan sebab aku...n sekali2 aku ingtkan diri aku, aku bkn sape2 pd die..ramai lagi yg ade lam kehidupan die..mase silam, mase depan...sape kite nk corakkan...
pada die...aku sentiasa doakan idup die bahagia...n andai kebahagiaan die bukan dengan aku pon, aku redha...unt ape bersama andai die x bahagia???kebahagiaan die, adalah kebahagiaan aku jgk..aku?????biarlah aku mcm nie...andai dah tkdir, aku terima...ape pon yg ALLAH jnjikan unt aku, aku tggu...aku terima sume ngn redha...pemergian insan tersyg mmg lah ssh nk terima...tp, klau takdir, kene jgk trima....juz waiting...ape akan jd pasni, aku pon x taw...sue, juz relax,k?andai die milik kamu, ke mana die pergi pon, die akan ttp kembali pada kamu...tp, klau sebaliknya, andai die bersama kamu pon, xkan ade bahagia...
ya ALLAH...tabahkanlah aty hambamu ini~~wallahualam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...