Monday, August 23, 2010

pRoMisEs aRe jUst mEaNt to bE bRokEn~~

again..
perselisihan faham bcoz of his ex..his ex n his ex~~that women!!
i'm not that too jelous..but mcmna prsaan seorg pompuan bile dpt msg nie??
'awek die nie die ngn sye sbb 2 tk msg awk sehari nie'
awek die erk..k fine...awek die~~
if kamoo btul2 awek die, aku undur diri..tp knp die mngatakan sebaliknye??knp??
can someone tell me the truth??
honestly..aku da ilang ase pecaye pd die..n i know myself...
nk bina rasa pecaye pd insan bergelar lelaki sikit punye ssh n payahnye..
sng2 die runtuhkan~~
bile d runtuhkan, xmungkin ley bina semula sume 2..andai boleh bina semula kpercayaan skalipun, xkn mungkin sekukuh dulu..
n bile x kukuh, diri aku yg akan sentiasa bawa masalah~~akan sentiasa cari salah die...da reason is -> aku da x pecaye die~~
bile aku da x pecaye die = aku x pecaye cinta
if aku x pecaye cinta = ssh unt aku setia
bile aku ssh nk setia = aku mudah untuk curang
bile aku mudah unt curang = aku akn jdk aku yg dulu
aku yg sama mcm aku sebelum kenal die
sama mcm aku yg sosial n liar dulu...
aku x reti nk marah org...aku x reti nk maki2 org...kenapa la aku d berikan aty yg lembut??sng sgt org nk lukakan~~
sng sgt org nk tipu...sng sgt d perbodohkan~~
sue..keraskan aty~~kalau cmnie, bile ko nk bahagia??jgn terlalu berlembut...
tp, boleh ke aku?????? i can't~~!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...