Wednesday, September 22, 2010

pengkalan kubor??


wah...aku berada di pengkalan kubor...ye la...keje..kt klinik kesihatan...
hurm..
pengalaman banyak tp membosankan sbb x cibuk mcm dlm wad..hehehe...

22 september 2010~~~(cakitt~~)
Ahh~~iNjurEd~~!!
hari nie, mlm ari, rase cm nk mnum air coffee mix, tp xde susu, so, x best...
aku pon suwuh iela bukakkan tin susu yg de dlm blk yg ktowang bli unt stok mnum 2..
iela bukak ckit, aku plak, tkut yg tjam kt ats 2 melukakan tgn org laen,,,
so, aku pon tarik la...tup2x ase pedih..
ah sudah!!~~jari aku luka..aku alirkan kt paip, lg banyak drah kuar..
OMG~~esok mst pedih!!!
esok g klinik, nk mntk ubt luka kt MA, PHN suwuh amik ATT sbb tin susu 2 cm bhaya even x berkarat but MA kate xyah r, luka cikit je..mmg la ckit, tp jd molek luka 2 sbb minyAk TYTY(bak kate aya)..n aku sesema lame da(normal!!), batuk lame dah(also normal!!) n diarrea 4 kali(yg nie abnormal bcoz normal aku sembelit..haha!!)..MA suwuh aku wt 'rectal swab(ouchh!!~~)' + sputum c&s 3x..homygoshh~~tasuke!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...