Thursday, November 25, 2010

LULUS EXAM???~~




sue...nape kamoo malass sgt nk update blog, ha~~!!!!

kn da kne mara...sape mara??aku la~~huk3x~~
ade blog, tanak update~~haisyh~~

rinie sekembaliny aku dr pgkalan kubo, ptg ade taklimat psl attachment..
haisyh..1 week to go..after that, alek uma..jupe mama pas2 jupe buah aty lak..adessss
ngeee~~

pn nazita bgtaw sume group 1/09 lulus exam..
alhamdulillah!!!!
even aku wt mende bodo n brani tyme final ritu, namun msh d beri peluang unt lulus...ehem~~
teramat gembira...
hehe~~

balik uma next week, nk enjoy puas2 b4 admit ward..
haisyh..prepare for operation tonsilectomy next month..
aku x rs tkut sgt(tp, de r tkut gk cikit2)..selebeynye maluuu..
ane xnye..spnjg kje spital(praktikal3x~), pt yg nk g ot 4sure malu..
baju ot da r nipiss bebayang3x~~
da smpai dlm 2, xsdar da pe diowang buat..
adess~~ya ALLAH, lindungilah aku~~
huk3x~~
+_+

pd ALLAH, aku slalu berdoa..
smoga d berikan sorg insan yg mmpu membimbing..
yg mmpu kawal aku yg agak liar neh(liar ke??x la sgt~~)..
yg slalu mengingatkn aku pd tugas sbg hambaNYA..
yg acapkali mghulurkan tgn tatkala aku d dlm ksusahan..
instinc aku ckp..tuhan da kurniakan si dia depan mata aku..
hati aku ckp, tuhan dengar n kabulkan permintaan aku..
tp, bg aku skrg lak...ayat nie sering bermaen dlm fkiran aku..
'pompuan yg baek unt laki yg baek'
layak ke aku??
walhal, ini yg aku inginkan..
tp, persoalanny d cnie, layak ke aku??

duhai hati..saba erk..
takdir ALLAH kdg2 kite x jgka..
ALLAH maha penyayang..
die sentiase mendengar doa hambanya..
sentiasa ada unt hambanya..
sentiasa memakbulkan setiap doa..
bersabar...dan menanti..
bak kata org tua2..jodoh pertemuan d tgn tuhan..
kite sbg hamba hanya perlu berdoa~~

norsuraya bt muhamad saleh
n
mohamed abu zaim b mohamed marzuki

ERK???????????????????~~~
(^_^)!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...