Wednesday, November 10, 2010

taRikh kEramat

8 hb 11 2010

hari nie..tarikh keramat sbb keberanian aku..
dlm ms final exam, aku test jpj..
2 perkara yg betul2 membebankan aku..
tp, seriusly, aku pon xtaw knp, aku yakin sgt3x dgn tndakan aku neh..

finally, test jpj aku lulus..
walaupun debar gile..
huhuhu

yg paling best, anak murid kknc prtama ckgu ramzi dpt lesen P...
hakhakhak..
aku skdr mencuba..xde niat ape2..
lgpon penantian lesen nie da 4 tahun..huhu
alhamdulillah...syukur...
walaupun byk rintgn..
dgn tntgan rakan2..
aku taw, diowang rsau psl study aku..final exm,kn..
tp, itulah aku..
bile bulat tekad, ble ape yg aku wat dah ku pk msk2..
xde sape yg ley halang..

aku bersyukur...
krn d permudahkn sgla urusan...
akhamdulillah~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...