Sunday, December 26, 2010

dah habes cuti!!!~~

alaaa...dah abes da cuti aku...
ermmm..malas nk alek kb..
dlm keadaan yg x bape nk ok neh..aku pon malas..huhuhu

13/12/2010
tarikh nie aku admit ward..unt ape?unt operate...adenoid tonsillectomy..ehem...takut??
xde la sgt..even taw, mmg cakitt..huk3x~~

14/12/2010
hari nie aku op..msk kul 2 pm n kuar dewan bedah kul 7.30 pm..balik2 dr OT, aku muntah darah..ahaks..habes baju akak PPK yg tlg aku tyme 2..maaf akak eh, sy x sengaja..huhuhuhu

15/12/2010
after dR avatar tgk luka, die bg aku alek..dpt ubt difflam gargle ngn pcm n amoxy..amoxy??
aku ne ley telan..hadoihhh

pas alek wad, aku demam..n batuk..
1 ptg, waktu dduk uma sorg2, aku batuk kuat n muntah fresh blood...my parent bawak g spital..
kne msk wad lg..haisyh..

20/12/2010
masuk wad lg..suri antar msk wad..sengal die, siap perli2 aku agy..adesss

day another day...aku makin busan~~
busan n busan jd org sakit..
hurmm

23/12/2010
aku dibenarkan kuar spital...adesss

hurm..pengalaman mengajar kita erti kehidupan..if aku x lalui sume 2, aku xkan tawu mcmna perasaan org yg aku jg slame nie..
sume nie de hikmah d sebaliknya..
insya allah...
get well soon..
take tyme...
n i will b ok..
to my chenta aty..
abg jgn risau sgt ea~~
i'm ok..series!!~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...