Thursday, January 27, 2011

kenangan yg lama menjelma..

aku pon x tawu pe da jd ngn aku neh..
sjak kbelakangan nie, aku rajin sgt terbayang kisah2 lame..
dgn sebungkus surat2 lame aku dah koyak...
tp, sebelum koyak 2, aku bc dlu 1 persatu...banyak surat yg punah dgn anai2..
tp, surat dr se2org, sikit pon x tercemar..x dimakan anai2..
sedangkan aku smpan d tpt yg same ngn surat2 laen..
ape maknanya sume nie??
dgn tulisan bismillah dgn pen khat basah kt bhagian ats surat..
segala2ny lenyap dr pndgn mata aku..namun x mgkin lenyap jgk dr hati aku..
kenangan dgn die, still akan aku ingt smpai bile2 wlaupun ruang d aty nie telah terisi..
buat insan tersyg aku, aku bkn curang, syg..
tp, tanpa kenangan 2, aku xkan matang..
aku x kan seserik ini unt mnerima kamu saat 2..
kenangan ngn diowang, akan aku ingt...
tp, knangan bersama kamu yg skrg ckup aku syg, akan terpahat dlm ingtn..
insya allah..
andai ada jodoh, kite akan bersama..
walau aku terlalu banyak kelemahan..
aku xpernah ingin menipu..
aku jujur dalam setiap perlakuan..
smga segala2nya tidak berakhir..~~
aku syg kamu~~^_^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...