Sunday, May 1, 2011

dErmA dArAH

assalamualaikum sumer..
ari nie aku epi sgt2...saje je masuk nama dalam senarai derma darah kt politeknik kok lanas..
tp, aku xyakin aku ley menderma..ritu pon hb low kowt..11.3..huhuhu
first waktu check, hb aku low.. 11.8..adoi..frustrated giler r kot..
pastu aku ikut ckp kwn2 aku...makan telur sebutir..mnum air bandung yg d sediakan kt citu..pastu jalan2 3,4,5 langkah kt area citu..
n x lupe jgk dlm aty aku bedoa banyak2...mohon agar d permudahkan..
niat aku, nk menolong org yg memerlukan..ramai pesakit kt wad perlu pemindahan darah..
n aku..yg da sihat nie, kne la bantu..ye x??
waktu check unt kali kedua, aku pon tekejut..syukur sgt2...hb aku naik mendadak 12.4..
dan aku lulus untuk menderma darah..seronoknye x terkira..
tgk sorg demi sorg rebah..pengsan..penin..sbb panas lg..
aku niatkan dlm aty..aku nk tlg org, moga2 tuhan kuatkan smngt aku..
alhamdulillah..smpai ke sudah aku okay..nothing happen..~~
aku bersyukur kerana ALLAH memakbulkan doa2 ku dlm masa yg terlalu singkat..
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...