Tuesday, November 29, 2011

29 NOVEMBER 2011

....erm...29 november 2011..cukup setahun aku bersama mohd abu zaim...
pahit maung di kongsi bersama even die kdg2 xpenah nk fhm ati aku...
n aku pon seringkali mengecewakan die..
ntah la..masih belum serasi betul2 agknye..
n sometimes, aku fed up la nk bercnta..aku rindu mase2 single..
mmg sepi itu indah..tp, indah hanya seketika..
n bila di baluti sepi, hati mudah lemah...
ble berdua, sekurang2nya ad tman unt bercerita...
but, honestly, aku ad kwn yg mmg agk rpt..
slalunye, aku cite all probs kt die sbb bg aku die sahabat yg paling memahami..
n die pon akn cube tenangkn aku..explain mende yg aku x taw..
jauh beza dgn zaim..
cumanya, die bakal berkahwin x lama lg..n aku xnk rpt sgt dgn insan bergelar suami org..
cari nahas namenye..
xsalah klau aku kate, mende nie jgk bg penangan dlm hidup aku..
sgala kekusutan da xde pelerai..
sbb bg aku, bile aku crita all my prob, prasaan aku kt zaim, its change nothing~~
mungkin sbb die x biase berdampingn ngn pompuan...
sudahnya, aku mkn aty sorg2, smpan sume sorg2...
ckup tyme, bile meletup pon aku sorg2 jgk..
hurmm~~smoga aku tabah~~setabah mna pon aku, aku ttp seorang wanita~~
~~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...