Sunday, February 7, 2010

05/02/2010

hari nie, antara hr yg aku nk ingt...aku jupe someone...sahabat alam maya aku...baru kenal jerk...tp, jupe gk die...aku g d temani biela n jiha rumate aku...die lak dtg sorg...siyesly, aku mmg jrg jumpak2 org nie...so, a little bit neves...bkn a little sebenanye, mmg neves giler r...buat plak aku g order bihun tomyam, terkial2 nk abeskan...haha...bile ingt alek, aku nie kelaka gk...xley cool langsung...kawan je pon...laen la klau aku dating ngn bf ke...tp, sape la nk dating ngn aku nie...xde rupa lgsng...haha...neway, die mmg da jd bes fren aku...tp, die grang dowh...tkut gk la aku...hua3...

tntg study lak...ok ajerk....cuma kebelakangan nie senior slalu tuduh mcm2 kt ktowang...mgkin btl ad kwn aku yg wt mcm 2...tp, diowang sound2 gitu, da sakiti ati 113 org...btapa menggunungnye dosa they all...masya allah...aku x mnjwb pe yg diowang kte, cuma dlm ati aku, aku tahankan diri, aku pujuk hati sendiri...ape yg berlaku ada balasannya...kalau hati aku n kwn2 sakit, aku pasti, ALLAH x pernah berat sebelah...mgkin dlm msa terdekat atau x, diowang lak akan rase ape yg aku rasa...sesungguhnya, doa org teraniaya itu lebih d makbulkan...hidup aku kt universiti dlu x mcm d cnie...aku rase mcm kt sekolah...bukan d kolej...ape2 pon, aku doakan diri aku nie tabah..xnk kecundang dgn mainan perasaan yg memikirkan ape yg org ckp...aku x nk tewas lg...cukup la dgn ape yg aku lalui...pahit maung hidup yg aku tggung sendri...xde yg tawu...cume dgn ade bes fren yg aku baru jupe sekali, mcm tpt unt aku mngadu...tp, aku sdr, smpai bila die nk layan aku..karenah aku...die pon ade rase jemu, fed up ngn sikap aku...hurmm...semoga aku dpt harungi semuanya dengan tabah...insya allah...doakn aku...doa kalian akan sentiasa jd batu loncatan unt aku berpaut unt pergi jauh dlm hidup...alhamdulillah ya allah kerana menempatkan aku sampai tahap ini...tidak pernah aku berfikir yang aku akan melangkah sejauh ini...alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...