Thursday, February 18, 2010

cuti cuti cuti

tyme aku type nie, aku sdh pon balik klntn...but wanna story bout mse cuti..
aku bertolak dr stesyen bas kb blkg tesco malam 11 hb hari khamis..sebelum aku bertolak, ade 2 org yg dtg jupe aku kt stesyen bas, sorg 2 kwn chat aku yg baru aku jupe mggu lps...n sorg lg dy..dy dtg pon sbb nk bg kepok yg aku nk bwk alek...dy banje aku kepok..huhu..thanks dy...
aku x tdo spnjg perjalanan alek, maybe sbb risaukan tok..aku juz tdo 2 jam je..jam3 sterusnya, aku layan mp3 lam nset sony e aku..hurm..smpai btterworth kul 4 pg..ayah wani amek aku ngn aini skali..smpai umah lam kul 5 pg dgn aini jgk..aku n aini tto kt blk depan smpai kul 8 pg...aini siap2 n adk die amik kt umah aku..aku plak siap2 msk2 sume ngn mama n kakak...then kul 12.30 aku g spital ngn abah unt jg tok..hurm..smpai je aku kt spital dgn mta yg bgkak sbb x ckup tto, tok epi je bile aku smpai..banyak jgk die makan...n alhamdulillah, ptg 2 tok da ley discaj..dktor nk wt lumbar puncture ngn thoracentesis kt tok, tp aku n family x bg..tok mcm da d akhir waktu...tkut die x dpt nk tampung ksakitan prosedur invasive mcm 2...hurmm...n rnie stelah 2 hari aku tggalkan tok...ckup la aku jg die sepanjang aku alek, mmg agk mncbar jg die, mlm2 terpksa jg urut die, terpksa layan die smbg..n skang kakak ckp tok da jd mcm nyanyuk...dunno y...aku nk je devide bdn aku pd 2...satu nk jg tok kt umah, satu lg keje lam wad sbb next week aku da kene praktikal...dunno nk describe diri aku mcmna skang..lg satu, klau bley, aku x nk d gnggu...dlm masa2 skrg, aku xnk d gnggu...kecuali jika aku yg cntct, mmg sah2 aku perlukan org yg aku cntct...but pd sesape yg rase aku dah abaikan die, aku mntak maaf...keadaan x mengizinkan aku kembali pd dri aku yg dlu...kalau pon keadaan mengizinkan, berilah aku peluang untuk perbaiki diri aku, perbaiki segala kesilapan aku...harap maklum.. wallahualam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...