Sunday, October 31, 2010

memory itu kenangan abadi

terlalu susah dan terlalu siksa menahan gelodak dalam aty...di tambah dengan exam yg menyesakkan dada..d tmbah dgn tanggapan pN shikin yg aku fail exam(mygosh!!)~~suraya, kalau awk nk lulus, dtg jupe sy!!

memory..kenangan..same la 2,kn??
kutinggalkan die..dgn cr berdiam diri..namun jrg2 sekali die cri aku..
the conclusion is..mmg die x ingt aku la..jgn kan kol, msg pon xde...
i'm waiting n waiting...
until aku rs puas ngn penantian 2..nmun i had nohing!!

ape yg aku bc lam fb die merungkaikan segalanya...terlibat dlm cnta 3 segi??
k, fine..aku tarik diri...seikhlas ikhlasnya aku tarik diri...kucuba ikhlaskan aty..
n thanks yg x terhingga wat im...sahabat aku yg sentiasa hadirkan senyuman n glak tawa lam hari2 sepi aku...

mohd abu zaim~~
sbgai seorg shbt, aku menghargai kehadiranmu...thanks jgk kpd mohd mahathir krn mengenalkan kpd aku seorang teman..

aku bertuah sbb ramai sahabat yg sggup bersama aku bile aku happy n sggup jgk bersma aku mengharungi liku2 dan dugaan bersama..sahabat ketawa n sahabat menangis~~

insan yg pernah aku syg~~andai kamu terbc blog ini, aku mnta maaf..semua ini bkn kehendak aku..kamu tahu aty aku mcmna, tp, sumanya still berulang~~kamu still mengulangi semua perkara..maafkan aku..aku terpaksa kuburkan sglanya~~
walaupun pahit n perit~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...