Friday, February 18, 2011

hAri yG mEncAbar kEsabArAn aku~~

tolong la..peringkt dip kot wei..bkn dak skolah...

tp...tu la...sengal sesengal sengalnye...aaaaaaaaaaaaaa...aku bengkek~~
sumpah aku bengkek sgt3x~~
rinie saba aku ilang dan aku da x jd gadis sopan lg da..
jd kuang aja..bengang...n mulut lancang nk mamposs...
tolong la..umo 20++...
no need to treat as a child la..
lg treat mcm 2, lg memberontak...
elok2 dak baik, ble mmberontak, silap2 dpt cucu beramai2 kot..
org klau da bengang, ade die pk baik buruk???? X ADEnye...
jd bengap, jd bodo, jd buta, jd tuli lau da bengang..
itu ikut kajian aku la..research aku scra random..
xtaw la plak kalau depa p buat research, dpt result....................bile treat lagu nie, sume dak liar akn jd baik, jalan tunduk, xkawan ngn laki lgsg, xtgur laki lgsg, x msg laki lgsg.........okeh..tipu je sume 2..
bdk zaman skrg, ne ley treat mcm dlu...kdg2, yg bdk nie otak lg better kot dr yg bsaq nun...
sedaq2 la....bila kita mati, kain kapan kita sama ja..xyah duk ek la..ek tara mana pon, kuboq jg hampa p nnt..xcaya???
lu pk r sndiri..kata pndaii sgt,kn????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...