Thursday, February 17, 2011

sakit aty~~kesakitan kehatian n ketensenan~~

sengal bangal pe yg aku nk sumpah seranah lg pon aku x taw..
aku xpenah fhm knp mcm nie tpt ini............
agaknye, aku kne undur umo aku pd 10 taun lampau..baru aku seswai dduk cnie dgn ape yg telah d perintahkan...sorry la labu...
aku ble da sakit aty, xdenye aku nk jg aty org bagai..
nie pon seb bek aku jg adap sopan as a gadis kt blog sndri..sbb taw, sspe pon ley jenguk blog aku ble2 mase die nak..
wat nye org yg terberkaitan terberjenguk, x ke naya hancuss hidup n mse depan aku..
harapan aku dan DOA aku...
setiap manusia wt salah...
n kitowang pon de wt salah gk..
but...........pd aku..
salah ktowang x seberapa nk d bndingkan ngn org laen..
tp, knp km d layan bagaikan salah kami nie mmbunuh beratus2 org..??
ya ALLAH..tetapkan hati kami...
kami redha dgn ape yg berlaku..
N..
kau tempahkan lah apa yg sepatutnya kau lakukan pd mereka..
aku tidak meminta yg buruk unt mereka, namun aku tahu, ALLAH itu adil...
dan ALLAH xkan sekali2 membiarkan hambanya menderita walau sekutik pon..
dan sesungguhnya, doa org2 teraniaya itu lebih mujarab dan diterima oleh ALLAH..
wallahualam~~
bila mana hati terparah, terbedarah n tersakit..
ape yg aku doa n niatkan di luar kewarasan akal yg waras..
n andai itu berlaku..maafkan aku..
aku hanya insan biasa yg acapkali melakukan salah dan tidak sempurna...
wallahualam~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...