Saturday, April 9, 2011

new post!!~~

tonight...rase mcm nk menulis laa...
nak tulis ape eh???huhuhuhu~~
malam nie, encik zaim aku tido awal la plak...
made me bored alone...
actually, da ase xde aty nk mesej ngn org lain...
i dunt know y...even aku xde la nk hrpkan die sgt...
juz adenye die, da ttup mate aku dr tgk org lain..
gosh...but y???
maybe..dis is love...(mcm bdk2 baru nk knl 1st love)-soo saddd~~huk3x
even realitynye die bkn yg petame..
tp, maybe dgn die, 1st tyme aku serius in matured..
how to explain eh??lebey kureng mcm b4 that juz chenta monyet or babun gitu r..
wif him..kalau ley xmo lost him la..
but..ajal, maut, jodoh, ketentuan d tgn tuhan..
aku terima apa saja ketentuannya..
sbb aku sdr, ade hikmah d balik sume neh..
to encik zaim..aku taw die xkn bc post neh..sbb die terlalu bz..
pg keje, mlm keje..aku da x larat nk mrh..diri x tejaga, mkn mnum x jg,asik keje je..
baik buruk die, aku time..sbb die sudi nk time baik buruk aku..
die sudi nk dgr sgala masalah aku..die sudi nk layan karenah aku..
aku sndri x dpt nk puaskan kehendak diri aku sndri..inikan plak org lain..
mmg x dpt la..kn??
pasal study lak...aku blaja stakat termampu..
aku ikut ckp mama..'kalau org blh buat, xkan sue xley wat..?'
N mama pon de ckp..'buat stkat termampu..jgn paksa diri..'
mum..i love u so much...kalau sue x syg mama, sue xkn ikut pe yg mama ckp..
seakan mninggalkan cita2 utama unt mngejar cita2 yg mama impikan..
alhamdulillah..dgn keredhaan ALLAH n restu mama, sue makin syg kerjaya baru nie..
sbbnye...sgalanya depan mata...segalanya sue jdkan pnduan hidup..
N abah plak..x sia2 slama nie abah gunakan cara abh sndri unt mnddik sue..
abh slalu rendahkn sue..n sbb sikap abah tu buat sue try unt buktikan yg sue boleh..
bile sue dpt capai ape yg abh kata mustahil, abah cume tersenyum..
sdangkan tyme tu sue xpenah fhm knp..n now, i'm matured enough..
matured to understand the way u treat me...mum, dad..luv u so much..
u r my life..4ever n ever~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...