Friday, November 18, 2011

KELANTAN~~selamat tinggal!!~~

ade lg x sampai sebulan unt aku stay di cnie..
ye..negeri pantai timur, KELANTAN yg membawakan seribu kenangan..
pada aku, dlm x sdar, 3 taun da aku bermastautin d cnie..
menongkah arus dlm perjalanan ke mane2 d sekitar cnie..
sewa kete, sewa teksi unt ke mana2..
x di nafikan..aku akn rindu susahnye hidup jauh dgn family..
tp, x semestinya nnty aku akn dkt ngn family,kn??
sebulan lg unt aku menikmati hidup n hiruk pikuk d kubang kerian..
sebulan unt aku melakar kenangan demi kenangan..
n of cos aku xpenah lupe segala pahit jerih, pahit maung n sgala kmanisan d cnie..
to all tutors~~thanks for being such nice person for us~~
n kawan2 kt cnie..lau da nk kawen tuh, jemput2 la aku..
even aku xley g pon, ley gk aku doa2 kebahagiaan korg, kn??
turn aku lmbt lg...jodoh tu x smpai2 lg..hehe
cumenye...semoga kebahagiaan meliputi hidup kite n kesusahan jauh dr kite..
insya ALLAH~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...