Saturday, February 4, 2012

kesepian ini~~~


hurmm....aku masih bercuti..
menunggu panggilan keje yang masih tak kunjung tiba..
membosankan!!
hendak buat part time, nampaknya takde yg nak terima~~
sudahnya, aku merempat kt rumah sendiri buat keje2 rumah..
dan membesarkan badan jugak..
hari demi hari..aku semakin sunyi..
kadang2 rasa bahagia..kadang2 rasa sepi sendiri..
entah lah..kebahagiaan tu x lame bertapak dalam hati aku..
aku sayang die, tp die bukan milik aku..
mmg skrg die bkn milik aku, nak jupe pon susah..
family aku x membenarkan kami berjumpa berdua..
dengan ditemani teman perempuan mungkin boleh, itu pon haruslah
menadah telinga mendengar bebelan demi bebelan..
dan si dia pulak..entahlah..
kadang2 aku yg menyebabkan die marah..
ye, prangai aku yg susah nak ubah..
sudahnya, dikatanya aku 'benak'..hakikat mungkin!!
ye..aku benak..aku susah nak faham sesuatu..
mungkin itu kenyataan diri aku yg slama ni aku x perasan..
dan die menyatakan kenyataan tu untuk aku..
pahit!! dan lg pahit bila kata2 seumpama itu keluar dari insan yg aku syg..
ah!! sayang dunia cuma~~
ade jgk aku berhubung dgn adk si dia..
ada jg aku meminta agar adknya mnjg si dia bg pihak aku..
namun, adknya..ape yg mmpu d lakukan..
klau stiap mlm abgnye keluar entah ke mna..hurmm~~
tabah lah hati..untuk ape mrasa semua nie??
die bukan milik aku..untuk ape aku peduli semua nie??
NONSENSE~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...