Wednesday, April 14, 2010

malangkah aku??

minggu nie aku terlalulah malang...
  1. laptop toshiba L310 aku osak...motherboard die osak n hangit...maybe sbb overheat.(kwn2 aku ckp motherboard die mhal...nk tuka kene dekat seribu...isk3x)
  2. kad bank islam aku kene telan...yg aku hangin, aku ingt bank mane n cash deposit mesin mane yg telan kad aku, tp bile aku g, yg jaga kt bank 2 ley ckp kt aku(dgn berlagak giler...alorh, keje bank je pon la!!!) 'cik pegi kt cwangan utama km kt L*****G, n g report, mgkin ley dpt alek la..'..n also i explain that i org luar...n she still force me 2 go...huh!!:(
  3. something jdk kt my family...biar aku je taw...xseswai nk coretkan kt cnie...

solution yg da aku wt...(4 my prob d atas)

  1. beli netbook...rm1400 utang kt mama...(balik nnt kene baya r...huk3)
  2. abaikan psl kad...nk buat kt tepeng nnt je kot ngn mama n abah..
  3. family aku??dah hampir selesai selepas g berubat...huhuhu...ade org dengki upenye...kurang percaya tp inilah hakikatnya...

My mooD NoW...

HAPPyyyyy!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...